Direct mailing huis-aan-huis bedelen

Als je denkt aan reclame, wat is het eerste dat in je opkomt? Mail, natuurlijk. Mensen weten welke verzendkosten zijn, ze hebben postmeters om het gewicht van de mail te wegen en ze hebben postkantoren om de post te verzamelen. Maar er is veel meer die het succes van een reclamecampagne, met name direct mail marketing gaat.

Post tarieven zijn gestaag toenemen, dus de concurrentie voor nieuwe klanten is altijd stijf geweest. Dat is een reden waarom Direct Mail-bedrijven creatieve ideeën hebben gebruikt om meer zaken aan te trekken. De kosten geassocieerd met mailing-stukken zijn drastisch gedaald, maar de kosten van het feitelijk verzenden van de post moeten nog worden betaald. Dat is waar postcoupons binnenkomen.

Direct mailing huis-aan-huis bedelen

Een coupon Direct Mail-stuk kost meestal minder dan een eersteklas envelop. Dat betekent dat iedereen het product dat ze willen kopen zonder de kosten van verzendkosten. En aangezien iedereen kan bestellen bij een bedrijf zonder de kosten van het hanteren of de verzending van de post, blijven die producten langer in de circulatie en hebben de kans om de prijs te vergroten. Daarom zijn direct mailstukken een populaire keuze geworden voor veel bedrijven die op zoek zijn naar geld op hun reclamebudgetten.

Misschien denk je dat er met lagere kosten zijn, er zijn stukjes van lagere kwaliteit van mailers beschikbaar. Echter niet waar. Sommige bedrijven realiseren zich dat mensen meer zullen betalen wanneer ze de prijs van het artikel zien, dus ze hebben creatieve manieren gevonden om de prijs hoger te maken dan de postpercentage. Eén manier is om die prijs hoger op de kortingsbon zelf te adverteren. Een andere manier is om de kortingsbon te gebruiken om meer verzendkosten te kopen en vervolgens terug te sturen, waardoor de prijs verder wordt verlaagd.

Postbedeling aanvragen ? Verstuur jij regelmatig een huis-aan-huis bedeling via bpost? Of overweeg je dit? Wacht dan nog even om naar het postkantoor te rennen.  Want dankzij onze vlotte samenwerking met bpost kan Pro-mailing jou de voordeligste tarieven aanbieden!

Natuurlijk zullen de prijzen niet zo laag zijn als u in plaats daarvan bestelt van een afdrukhuis-naar-house distributeur. Daar betaal je de volledige verzendkosten. Er is ook een kosten in verband met het hebben van de artikelen die naar uw huis zijn verzonden, en u moet dat factor in de uiteindelijke prijs. Veel bedrijven hebben de kosten van verzendkosten kunnen verminderen door het product te bundelen met andere items, zoals speelgoed of CD’s.

De voordelen van direct mail

Maar zelfs met de voordelen is er altijd iets dat u kunt doen om de kosten van verzendkosten te verminderen. Het gemakkelijkste is om altijd stempels in bulk te kopen. Wanneer u dit doet, kunt u ze meestal voor alleen pennies op de dollar krijgen in plaats van het standaardtarief. Dit zal zeker helpen om de kosten van elke bestelling te verminderen.

Een andere optie is om bulkletters via de post te krijgen. Deze zijn meestal verkrijgbaar via lokale postkantoren of via een particulier bedrijf. Ze zijn niet zo efficiënt als postdiensten, maar ze kosten nog steeds niet zoveel als een e-mailzaal handig. U kunt uw gewone letters ook combineren met een item zoals postzegels en een grote bestelling maken. Vaak kun je verschillende van deze items bundelen in één bulkvolgorde tegen een veel lagere prijs dan je zou kunnen door ze afzonderlijk te laten verzenden.

Eén optie die u mogelijk wilt overwegen, is om USPS te gebruiken om kleine pakketten uit te zenden. Ze zijn erg populair omdat veel mensen hun verzendkosten willen verminderen. Er zijn echter enkele dingen die u kunt doen om de kosten van verzendkosten te verminderen. Als je bijvoorbeeld van tevoren weet dat je grote items als meubels of elektronica verzendt, kun je de stempels in bulk kopen en ze vervolgens via de mail sturen. Zorg ervoor dat u de nodige verzendkosten bereken – vooral als u grote items als meubels wilt mailen.